Ifrån junior till ungdomsryttare

Fråga: skulle Valle eller Jullan kunna gå som youngrider häst också?

Svar: Absolut, båda två!
Valle skulle kunna starta det imorgon med Emelie om de ville, han har ju gått den rundan men Christian förut :)

Sedan köpte vi ju Jullan för att hon skulle kunna räcka som både junior pch youngriderhäst!:) Det som är så roligt med henne att det finns i henne hon gillar att jobba. Att göra resan tillsammans är superkul. Känns jättebra att även nästa år kunna rida som junior och sedan tillsammans gå upp en snäpp efter juniortiden. (Elin längtar tills vi kan ta föl på Jullan, då hon har en fin redan nu efter sig men det dröjer  ) 

Det roliga med både Valle och Jullan är att de har väldigt fin skritt, där kan de plocka poäng!
Sedan är Jullan starka sida travdelen och Valle har galoppdelen som extra plus. 

Min starka sida som ryttare är att jag är väldigt lugn. Och min svaga sida är just att jag är himla lugn haha. Finns inte mycket som jagar upp mig. 






3 Kommentarer till "Ifrån junior till ungdomsryttare"

Hannah Skriver:

Kika gärna in i min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen! :)

2014-04-29 | 18:46:08
Blogg/Hemsida: http://miniwiini.blogg.se/
Matilda - tonårsliv i rullstol Skriver:

Vilket underbart stall det ser ut att vara! :)

Svar: Ja, Brolöten har fina stallar :)
Lina Dolk

2014-04-29 | 18:48:22
Blogg/Hemsida: http://skogsrusset.se
Mohammedi's | Art, model & designer Skriver:

nice

Svar: :)
Lina Dolk

2014-04-29 | 18:57:47
Blogg/Hemsida: http://mohammedis.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0