Jag kan rida åt dig

Denna vecka har jag lite mera tid över och kan hjälpa till att träna din häst åt dig.

Dock endast hemma hos mig pga tidsnrist, hör av dig om du vill ha din häst riden. Kanske har ni kört fast i något, eller bara intressant att se en annan ryttare på ryggen? Din häst behöver kanske miljöträning?

Kontakta mig på [email protected] eller på min Facebook.

Jag tar ersättning för det såklart :) mer info om det vid intresse.





4 Kommentarer till "Jag kan rida åt dig"

Ellen Skriver:

Åh. Hade vi bott närmre så hade jag garanterat velat se dig på vår häst. Det hade varit så kul! Du är så duktig :)

2014-04-14 | 00:29:47
Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare Skriver:

Hade gärna sett dig på min RB en gång till synd att du bor så långt bort :/
Nu har vi iallafall ridit våran första LA och de gick jätte bra haha ;)

2014-04-14 | 06:46:59
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/
Nathalie Skriver:

Hej! Måste först och främst tacka för din otroligt bra blogg, det är så kul att följa dig i din utveckling och dina fantastiska framgångar! Du är en otrolig inspirationskälla för mig, man blir peppad på att träna hårdare!!
Jag har några frågor som du kanske kan ge lite tips om, tror att du redan svarat på dessa frågor för länge sen, men kan inte hitta dom här på bloggen..:
- Ponnyn jag rider har inte ett särskilt stort register, men jag undrar hur jag kan träna för att få till snygga travökningar?
- Hur gör du för att få OjOjs svans så otroligt snygg och fluffig?

Tack snälla för en toppen blogg och lycka till på alla tävlingar nu framöver!
Kram

Svar: svarar i inlägg =)
Lina Dolk

2014-04-14 | 11:31:45
Blogg/Hemsida: http://wahlundnathalie.blogg.se
Birgit Skriver:

Hadde jeg ikke bodd i Norge hadde det vært utrolig kult å sett deg ri ponnien min! Du er utrolig dyktig, skikkelig forbilde :D

Svar: Vad snällt sagt! glad jag blir =) kram
Lina Dolk

2014-04-14 | 22:39:27





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0