Kanon pass på Valle och küren snart klar!

Först ut idag var Copper, hon var fin och Chris tyckte att det såg riktigt bra ut, kul!

Sen var det Valles tur, jösses så fin han var! Gjorde jättefina slutor i trav och galopp. Emelie var jättenöjd efter och sa att det var bästa passet hittills! Då är jag och Valle lika nöjda :)

Jullan var tredje hästen ut och vi red igenom küren, bra vägar så med bra musik till kommer det bli super! Jag känner att vi även hittat en bra nivå på programmet, utmanade men ändå inte försvårt.

Sist men absolut inte minst var det Wisses tur. Har var lite hög i formen till en början men sen blev det bra!

Nu ska jag snart hem och fixa hemma i stallet :)





4 Kommentarer till "Kanon pass på Valle och küren snart klar!"

Ida Skriver:

Vilken snygging!

Svar: Visst är hon :)
Lina Dolk

2014-04-15 | 15:21:45
Blogg/Hemsida: http://tobehappy.blogg.se/
Petra Lind Skriver:

Hej Lina!
Din blogg är superbra och jättesnyggt designad. ;) Jag skulle bli jätteglad om du ville vara med i min bloggtävling eller fråga något på frågestunden! :D Mvh Petra Lind

2014-04-15 | 19:03:52
Blogg/Hemsida: http://lilladressyrryttaren.wordpress.com
G I N A ~ Skriver:

hoppas du får en fin dag! :) kram

Svar: Tack detsamma
Lina Dolk

2014-04-16 | 07:38:12
Blogg/Hemsida: http://nattstad.se/Gina
Louise Skriver:

Du har köpt dina ridstövlar från Ridingboots om jag minns rätt? Är intresserade på ett par därifrån, men det står att leveranstiden är 14 veckor (!!). Tog det 14 veckor för dig att få hem dem?

Svar: Haha ja det tog 14 veckor! 13 kanske.
Lina Dolk

2014-04-16 | 09:03:28





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0