Kommentar

Kommentar: Gud vad fina ni är tillsammans! Du är en begåvad ryttare Lina, har följt dig länge och man ser att du som ryttare har förändrats, speciellt skänklarna- vilken power du har och väldigt målmedveten. Fortsät så- du är min förebild.

Svar: tack, jag trivs verkligen på Valles rygg :)
Har kämpat massor med mina skänklar det har blivit bättre vilket är roligt. När jag rider så mycket olika hästar som jag gör nu utvecklas jag snabbare :) nu är det blicken som måste upp, sneglar lite mycket men faktiskt så skriver inte domarna om det då jag inte böjer huvudet utan endast sneglar neråt med ögona ;) 


Tack snälla!









2 Kommentarer till "Kommentar"

jasmini Skriver:

Tror helt klart att du fixar det med- Man kommer långt med sin vilja.

Svar: Absolut!=)
Lina Dolk

2014-04-24 | 11:53:12
Mimmi Skriver:

Hej jag undrar bara vad du gjorde för att få så bra skänklar då jag har väldigt lätt att få upp min häl och skulle behöva lite tips :)

Svar: Tränat utan stigbyglar hur mycket som helst! =)Och hela tiden tanker låååånga ben haha
Lina Dolk

2014-04-24 | 16:04:24





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0