Längtar att bli grillad

Något som verkligen blivit lättare med Jouleen är att nu rör hon på bena själv utan att jag måste överrida. Jag har en rätt bra sits tackvare att jag ridit många olika hästar och tränat mycket utan stugbyglar. 

Men på Jullan blev jag lite , enligt Emelie MYCKET stöttig med överkroppen och försökte gunga igång takten och hjälpa henne. Hehe smart;)

Men nu är vi mer samspelta och vi börjar se hyfsade ut i spegeln :D längtar till Påsken, då tar jag med mig Jouleen och E-type till Brolöten och hårdtränar båda. Nästan så jag längtar efter att bli grillad till Max. Och jag ser fram emot tävlingen i Willands. OBS -tävling så mycket står på spel.. 




1 Kommentarer till "Längtar att bli grillad"

leonor broberg Skriver:

fin blogg

Svar: Tack:)
Lina Dolk

2014-04-04 | 09:01:41
Blogg/Hemsida: http://leonorbroberg.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0