Programridning Jullan

Programridningen är färdig och både E-type och Jullan gick bra.  Delar upp inläggen och börjar med Jullan. Domare var Lotta Finstorp.

Fick ihop hela 72.7% i Fei mästerskap för juniorer. Jag kände att jag hade kontroll och kunde verkligen fokusera på rörelserna utan att allting rann ihop. Utan punkt till punkt. 
Jullan är mycket starkare nu vilket gör att hon är mycket mindre vinglig och jag kan då slappna av mera och behöver inte hjälpa henne på samma vis. Sedan är det ju alltid lättare att prestera på en programridning än på tävling när det väl gäller. Men jag är väldigt nöjd! 
Vi visade även en kort galoppdel ifrån tänkta küren och fick tummen upp!

Sadel equipe
Schabrak Hansbo

Benlindor HV polo
Boots Eskadron 


Kandar Dyon

 Jag själv hade mina nya ridbyxor ifrån Pikeur.




2 Kommentarer till "Programridning Jullan"

Fredrika Källström Skriver:

Vad är det för sporrar du har? Funkar de bra tycker du? Funderar lite på att skaffa nåt liknande :)

Kul att det gick så bra, duktiga ni är!

Svar: hjulsporrar! de funkar bra på Jullan =) Tack snälla!
Lina Dolk

2014-04-06 | 15:09:14
Blogg/Hemsida: http://fkdressyr.blogg.se
Lisa Skriver:

Vart har du köpt dina stövlar?:)

Svar: http://m.ridingboots.vpsite.se
Lina Dolk

2014-04-07 | 17:45:24





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0