Studiedag = hästdag

Ledig idag - eller nej jag menade såklart studiedag idag ;D

Mycket hästar och lite plugga! Är hemma nu och tar hand om stallet hemma, Oj Oj ska friseras så han nu inte längre ser ut som en nallebjörn utan faktiskt den sporthästen han är.

Ska plock ihop Pippins saker så allt är i sin ordning inför hemfärden i helgen.
Rida E-type med fokus på lösgörande arbete.

Sedan vid 12 åker jag till Brolöten. Ska hjälpa till lite och rida! Tar med mig Jullan dit så jag får hjälp med henne. Willands närmar sig skrämmande fort.. 

Var en sväng på Brolöten igår också då Valle skulle ridas. Blir ett pass på honom idag med :D 

Så fram med ider till vad ni vill se i bloggen idag! Kommer film om ännu en produkt ifrån Leovet iaf- superprodukter!




1 Kommentarer till "Studiedag = hästdag"

Sophie Thorstenson Skriver:

Åh vad fin bild! Är det galoppslinga ni har? Vackert med sjön bredvid i alla fall. Sån lyx har vi inte hos mig :P

Svar: Tack! Den är itne våran, men ligger på våran grannes ägo =) jättefin!
Lina Dolk

2014-04-09 | 11:45:35
Blogg/Hemsida: http://sophieth.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0