Tävlingar i Marifred

Haha blev taggad i denna bild nedan på facebook:
 
Det är Madde som fixar inför Marifredstävlingar som hade fått tips ifrån min blogg. Så nu hoppas jag att alla ni som ska tävla i helgen tog mitt råd på fullaste allvar att miljöträna hästar med fjädrar inför tävlingarna runt påsk :D
Här är Maddes blogg: http://holmqviststuteri.blogg.se/
 
Jag är också riktigt tävlingssugen, men jag får vänta till Willands öer Valborg när det är dags för mig och Jouleen. Hade tänkt tävla i segersta nu ihelgen men avanmälde då Jouleen behlver träna mera nu än tävla när kvalet till SM är fixat.
 
Om inte så får ni komma och miljöträna hos mig ikväll höhö
 


1 Kommentarer till "Tävlingar i Marifred"

Madde Skriver:

De där eländiga fjärdrarna var ganska utslagsgivande! De kommer få stå kvar i ridhuset även efter helgen kan jag meddela :)

Svar: haha ja dessa hästar är lite fjantiga ibland ;) Vi har hängt täcken lite överallt för att skrämma dom medvetet lite extra =)
Lina Dolk

2014-04-13 | 11:43:21
Blogg/Hemsida: http://holmqviststuteri.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0