Tränaren

Fråga: Snobbigt att ha med tränaren. Kan du inte rida själv? 

Svar: Nej alltså jag kan inte rida, jag sitter bara där och Emelie säger till hur hästarna ska göra.
Hon viskar till dom.. Hemlig men sant.

Hehe skoja. Jag har med mig Emelie på obstävlingarna samt på NM och SM.
Det är en enorm trygghet för mig att ha henne och Elin vid min sida. Spetsar det hela. Men sjävklart är det bara jag själv som kan styra det hela.

Jag gör en elitsatsning och det är ett måste för mig att ha tränaren med mig.

Team är det vinnande konceptet!

PS. Om jag missar en skola är det för att Emelie inte viskat rätt sak till dom ;) 




6 Kommentarer till "Tränaren"

Alva Skriver:

Det är inte snobbigt att ha med tränaren! =) Skulle det vara det skulle typ alla elitidrottare vara snobbar! ;)

2014-04-26 | 11:02:32
Elin Skriver:

Men vilken kommentar :O
Det är ju skit bra att kunna ha möjligheten att få sin tränare med sig :D

2014-04-26 | 13:16:11
Fia Skriver:

Alltså va va de där för kommentar?! Elaka människa...
Är ju alla tävlades dröm att ha med sin tränare på tävling.
Extra hjälp är alltid ett pluss oavsätt om man ligger på etan nivå el lokal nivå...

Lina du är grym Glöm aldrig det.
Fast du är på den nivån du är så är du ej stroppig o kollar ner på andra.
Tack för att du är min vän
Kram

2014-04-26 | 15:03:35
Sara Skriver:

Om det är någon som är snobbig så är det personen som skrev kommentaren. Eller rättare sagt så heter det avundsjuka! Jag tycker att det är toppen när man kan ha med sin tränare på tävling som extra hjälp och stöttning.
Kämpa på Lina! Det är så roligt att se din väg uppåt!

Kram

2014-04-26 | 15:41:45
Mickis Skriver:

Skrattretande! Personen som skrev den kommentaren har uppenbarligen aldrig lyckats med sitt tävlande.. Man måste ha 100% backup av både tränare och tex föräldrar för att lyckas fullt ut! Du är ödmjuk och duktig! Fortsätt att vara "snobbig" så kommer du att lyckas riktigt bra!

Svar: Tusen tack!
Lina Dolk

2014-04-26 | 20:35:33
JennyM Skriver:

Haha alltså jösses vilken tråkig attityd vissa människor har! Det är väl rena lyxen att kunna ha med sin tränare sådär, men samtidigt är det ju inte tränaren som gör jobbet inne på banan så.. ;) Men snobbigt? Nej verkligen inte!

2014-04-28 | 15:45:49
Blogg/Hemsida: http://jmdressyr.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0