Träning för Lussan

Idag fick jag meddelande om att jag får träna för Louise Nathhorst :D 

Ska verkligen bli jättekul och det är tack vare att jag är med i obstruppen jag får denna möjlighet.

6/5 på Strömsholm

Lussan har 7 SM guld och ett OS brons, så det ska bli roligt att få höra vad hon har att säga om mig och Jullan.






5 Kommentarer till "Träning för Lussan"

Fanny Skriver:

Underbart kul att du ska få träna för Lussan! Vilka möjligheter. Inte så konstigt då du verkar vara en fantastisk ryttare med också en FANTASTISK tjej med mål och drömmar i livet. Redan mitt uppe i en karriär inom ridsport. Allt detta delar du med dig av till oss läsare och det gör mig så inspirerad, peppad och ger mig driv till att fortsätta träna på. Det är DIN blogg som det alltid är spännande att gå i på. Den man väntar hela dagen på att få läsa. Sen går man in och får ett så jättebra bemötande med massa omsorg och tanke i.
Vill bara säga Tack för en så underbar blogg, grattis till alla framsteg och möjligheter då har/får och stort lycka tilli allt du tar dig för.

Kram:)

Svar: <3!!
Lina Dolk

2014-04-23 | 18:49:21
Fanny Skriver:

Så lite så:)

2014-04-23 | 21:10:23
tilde Skriver:

Hej Lina! Gud vad kul! Vilken möjlighet. Jag ville bara säga att casanova har det toppen bra och på träningen i tisdags så var han toppen fin! Jag ska även tävla på lördag. Om du vill se videon ifrån träningen kan du gå in och titta på min blogg. En stor kram ifrån mig och Casanova. Lycka till<3

Svar: Hej! Ja ska bli superkul! Spanar in din blogg och har koll på Casanova :) lycka till i helgen rapportera hur det går :) <3 lycka till
Lina Dolk

2014-04-24 | 06:55:14
pineapple resort Skriver:

Gud va kul! Grattis :D

Svar: tack! jätterolig =)
Lina Dolk

2014-04-24 | 17:06:16
Blogg/Hemsida: http://www.pineapple-resort
Tilde Skriver:

Åhhh men gud vad roligt för dig!! Grattis :)

Svar: ska bli superkul! =)
Lina Dolk

2014-04-24 | 17:18:02
Blogg/Hemsida: http://tildesdiary.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0