Träningsvärk var bara förnamnet...

 
Jösses, folk som ser mig på stan måste tro massa konstiga tankar när de ser mig som försöker ta sig fram utan falla ihop. Har nog aldrig haft sån träningsvärk som jag har just nu, måndagens pass gjorde en rejäl genomkörare på hela kroppen. Tisdag och onsdags var hemska, idag är det lite bättre. 

På morgonen startade vi dagen med en crossfit tävling. Det var riktigt kul att ha en riktig domare där som bedömde, alla slet verkligen som djur. Tävlingen bestod utan 3 jobbiga event och kroppen skakade utav utmatning efter. 

Och kan ni tänka er, jag vann i damklassen! Jag är nu en fin träningströja och en boots självförtroende rikare! 

 

Efter det gick vi och åt en stor portion med mycket kolhydrater, det behövdes för efter lunch var det dags för 6,5 km löpning med de längsta uppförsbackarna i Eskilstuna... haha  

Med tanke på att mina ben redan var möra efter fm crossfit och en helg med skidor så är jag nöjd över tiden 36 minuter blankt. Jag sprang hela vägen och orkade hålla ett jämt tempo. Vi sprang med pulsklockor, jag har ganska hög puls och det var intressant att följa under loppets gång.

 

Om en månad så är det dags för Grillska loppet, alla 1or ska springa, taggad! 

Glada, trötta och nöjda står vi här på utpumpade lår och vader... 
 

 

 

  
 


1 Kommentarer till "Träningsvärk var bara förnamnet..."

Matilda Skriver:

Rider du med spö någon gång? Kan inte komma ihåg att jag sett en enda bild där du hat spö.

Svar: Svarat i inlägg :)
Lina Dolk

2014-04-04 | 09:36:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0