dagen innan tävling

Det blev en riktigt tränardag efter skolan, jag började med Jouleen för Chris idag, och jag fick jättemycket tips med mig till imorgon hur jag ska rida henne så det var väldigt givande och kul!
Jag måste tänka på att få henne lite rundare i formen samt att jag verkligen vågar agera i min ridning under programmet och inte bara sitta där *host* tycker någon skrev ett inlägg om detta nydligen hur man ska göra?! Att det ska vara sååå svårt! Det roliga är att Chris och Emelie säger exakt samma saker hela tiden så ibland skrattade vi lite åt det för det känns som att de står brevid varandra och pratar i munnen :P
 
Valle var fin, lite pigg ibland bara så fick tänka på att rida lugnt och att han inte låg på i handen.
E-type den rackaren var fin idag precis som dagen innan förra tävlingen också. Så vi får väl hoppas han vill vara med imorgon och sköta sig! Men det vet man aldrig..
 
 


0 Kommentarer till "dagen innan tävling"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0