Dags att sova!

Efter skolan idag pysslade jag lite i stallet. Ryckte bland annat Oj Ojs man, det behövdes! Min bror och sofie kom senare över på middag, efter det var det bara att ta tag i pluggandet. Torsdagar är en bra dag att plugga på då jag rider alla innan skolan. Skickade in ett arbete i samhällskunskapen som jag är riktigt nöjd över!

Snart sommar jag nyduschad i ett alldeles för varmt rum och hoppas på att vakna med mycket energi imorgon. Imorgon kommer bli en intensiv, känslosam, förväntansfull och lång dag som avslutas med idrottsgala! Påtal om idrottsgala måste jag klura ut något att ha på mig..




2 Kommentarer till "Dags att sova!"

Anonym Skriver:

Hahah jag dör istället för att skriva något att ha på mig har då råkat skriva någon att ha på mig, visste inte vart jag skulle ta vägen när jag läste det XD
Hahah episkt!

Svar: Hahaha inte lätt alla gånger ;)
Lina Dolk

2014-02-07 | 07:36:36
Emma Skriver:

Hej underbara Lina! Kan du förklara lite mer vad du menar med att hästen ska vara kvick i bakbenen? Hur påverkar det ridningen?
Super blogg och lycka till på galan!

2014-02-07 | 12:51:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0