Fire Bird Love

Namn: Fire Bird Love
Född: 2000
Mankhöjd: Maxad c-ponny 139 cm
Kön: Valack
Utbildad FEI dressyr

Denna herre kom som sagt igår till oss för träning och försäljning. letar du c-ponny ta kontakt med Elin. Det lilla jag har sett av honom så verkar han väldigt snäll och en alert herre .

Planen för denna veckan är att jogga igenom han några dagar för att sedan sätta igång med träningen ordentligt nästa vecka. Ska bli roligt och se hur vi passar varandra. Kommer komma filmer och bättre bilder på honom framöver här.

Förra året startade han med sin ägare la:P1 på över 72% och har även startat nationellt  63% 
Plus för galoppen och verkar gilla att arbeta. Så honom kommer ni få följa här o bloggen framöver :)

Fire Bird Love med sin ägare Emma






5 Kommentarer till "Fire Bird Love"

linnea Skriver:

Kan det vara en bror till fina favorite love, foggy love m fl, m fl?? Isf har han iaf flera välmeriterade släktingar :-)

Svar: Det kan det säkert vara :)
Lina Dolk

2014-02-16 | 20:28:34
Charlotta Lundblad Skriver:

Åh det är min gamla ponny!!!! När han kom till mig var han knappt inriden, bästa ponnyn! Och han är släkting med foggy love, rainbow love och favorite love. Hoppas det går bra med han, lilla Pippin <3

Svar: Jaha se där! Vad roligt :)det ska bli roligt att se vad vi kan göra tillsammans innan han förhoppningsvis säljs till en mindre duktig ryttare :)
Lina Dolk

2014-02-17 | 15:10:19
Blogg/Hemsida: http://audinadenfina.se
Anonym Skriver:

Vet du om Emma har köpt/ska köpa d-ponny eller storhäst? :)

Svar: Ingen aning faktiskt vad hennes plan är.
Lina Dolk

2014-02-17 | 15:16:08
Alva Liew Skriver:

åh så roligt att vi ska få följa Fire Bird Love här på din blogg! det är min ponny Flammans helbror. det finns 8 helsyskon som alla heter något med Love. Dom är Wärnanäs Ulrik - Urbino allihopa. Sedan finns det två halvsyskon också. Dom är väldigt omtalade och alla av dom är fina säger de. Riktigt kul att du får rida en tycker jag! :D

Svar: Ja det ska bli roligt =) Man har ju sett Love lit här och där på tävlingarna ;) Denna är till salu om du vet någon som letar =)
Lina Dolk

2014-02-17 | 20:22:34
Blogg/Hemsida: http://alvaliew.blogg.se
Madde Skriver:

Åhh en "Love" ponny!
Själv hade jag Forever Love i mina ungdomsår :D

Svar: roligt! De är fina de jag sett =)
Lina Dolk

2014-02-17 | 22:27:32
Blogg/Hemsida: http://holmqviststuteri.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0