Fler bilder

Lite fler bilder ifrån igår på tävlingen.

Duktiga Klara på hennes fina häst. De fick precis som jag och Jouleen missar men det syns att även de blir farliga när vi får ihop allting.


Jag och Klara tillsammans i cafeterian 



Vinnaren igår, riktigt fin hingst!

Chrille och Allie som placerade sig som nummer 6 igår.




Dressage team Brolin på prisutdelningen, höger vänster rakt fram? Vi är rätt vilsna utan Emelie som styr upp oss lite ;)







2 Kommentarer till "Fler bilder"

sara Skriver:

Kul med lite bilder på allting runt om också =)

Svar: vad bra!=)
Lina Dolk

2014-02-05 | 13:12:46
Blocher Skriver:

Hade de godkänt att ha luva på hästarna? Jag har en sjukt känslig häst för ljud och i det syftet är det bra med en luva för mig. Men det brukar man väl bara få ha på utomhustävlingar på sommaren i syfte att skydda från insekter? De tävlingar jag varit på har de varit rätt hårda på det där så va därför jag reagerade med tanke på att det inte är så mycket flugor nu ;)

Svar: det är väl varje tävlingsledare uppgift att godkänna? Jag kan inte de reglerna då jag inte brukar rida med luva själv =)
Lina Dolk

2014-02-05 | 21:08:47
Blogg/Hemsida: http://blocher.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0