frågor

Fråga:Hej lina
Undrar bara när du tycker man ska ha en padd under sadeln Elr är det bara ens eget tycke man bör gå efter, tack för en bra blogg!
 
Svar: Hej!
Enligt mig  ska man  bara använda extra utrustning ifall man behöver det. Sadelpadd används om sadeln glappar/ är för stor eller om man behöver få bort tryck.
Oj Oj har det för att han får lätt skav nu på vintern, och E-type har det för att den inte ligger helt optimalt utan.
 
Tack snälla! =)
 
Fråga: Hej jag är nyfiken på ponnyn du red här om dagen på brolöten som du sa att du skulle lägga upp mer info om sen.. Vore kul att se bilder! Du är så duktig
 
Svar: Hej!
Det är en tjej som är på Brolöten just nu med hennes ponny som frågade om jag kunde hoppa upp och rida. Och visst kunde jag det när jag ändå var på plats =)
 


0 Kommentarer till "frågor"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0