lördag!

Godmorgon!
 
Då var det lördag och man är som vanligt vaken tidigare än när man ska till skolan ;)
Hästarna står och äter mat och snart ska jag börja göra i ordning Jouleen för ett träningspass.
 
Eftersom hon vilade igår så följer jag planen idag som jag lovat mig själv - små steg, låg form och fokus på kontrollen. Imorgon blir det ett hårdarepass där jag ska trycka igång gångarterna lite och jobba henne i den höga formen sedan på måndag rider jag igenom programmet. Tror detta blir ett bra upplägg för henne, svårt att veta när allting är så nytt men man får testa sig fram.
 
Oj Oj och E-type ska båda gå klockan 13.30 idag, markbommar och småhinder, haha kanske kommer en film om jag inte görbort oss allt för mycket ;D Elin har lånat ut E-type till Ellen idag. Snällt gjort! Ellen red E-type igår och kände lite på honom, det såg bra ut!
Mer uppdatering senare, ha en bra lördag så länge!
 
 


0 Kommentarer till "lördag!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0