Pether och Per

Tidningenridsport har länkat till Kuriren som gjort ett reportage hemma hos Pether och Per!
Ett bra reportage och roligt att se lite på deras gård. Min bror har  varit där och grävt ;)
 
http://ekuriren.se/evelina/1.2103452-rustika-arphus
 
 


2 Kommentarer till "Pether och Per"

Moa Skriver:

Hej Lina! Jag undrar om man behöver någon special licens till min ponny, hon är en c-ponny när man ska tävla nationella och elitklasser? Ex. SM kan man ha den vanliga för 200kr eller någon annan licens?
Kram Moa

Svar: Hej! Oj kan inte reglerna för licenser, jag har en "livslång" licens till mina hästar som jag bara uppdaterar varje år... Kram
Lina Dolk

2014-02-05 | 20:57:29
Anonym Skriver:

Du rider inte särskilt bra.. Och varför tävlar du när det ser dåligt ut?

Svar: svarar i inlägg
Lina Dolk

2014-02-05 | 21:08:32





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0