Tack

Tack för alla tips/åsikter vid råd om foder. 

Vi har nu även ställt ut en fodervagn till Jouleen i hagen så hon har fri tillgång dygnet runt nu ett tag. Sedan har vi ökat på kraften lite och ska börja ge olja, vi får ge det lite tid så rundar hon säkert på sig lite snart. Hon går ju rätt ordentligt nu så inte konstigt om hon minskat lite.

Snart framme på Brolöten med Jouleen, träning för Emelie, sedan hem och rida de andra.






3 Kommentarer till "Tack"

Matilda Skriver:

Går hon själv i hagen?

Svar: Ja det gör hon, men har kompisar precis brevid sig :)
Lina Dolk

2014-02-26 | 17:17:21
Sara Skriver:

Måste bara säga det här (har inget med inlägget att göra) men vet att du skrev att du inte har tid med pojkvän då du lägger all tid till hästen! som jag håller med dig så otroligt mycke på! för jag har skaffat pojkvän som är så nog den mest ointresserad av hästar och jag tappa lite lusten att gå ut i stallet, MEN han gjorde faktiskt att jag fick lust igen, han tjatar på mig varjedag att jag ska ut till stallet och han följer alltid med mig ut och mockar och gör klart allt i stallet undertiden jag rider även fast han tycker det är urtråkigt men han vill att jag ska hålla på med det jag älskar mest och stöttar mig igenom det! måste bara säga att alla häst tjeje borde ha en sån pojkvän! och att det är otroligt roligt att dom vill detta! ^^

Svar: Kul att det funkar för dig :)
Lina Dolk

2014-02-26 | 17:37:28
Matilda Skriver:

Okej var bara nyfiken så det var ingen underliggande kritik. :)

Svar: tog det inte som kritik, bara att fråga på =)
Lina Dolk

2014-02-26 | 21:50:47





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0