Träning Jullan

Lite ifrån allting vi gjorde på träningen idag. Tycker ni det ser bättre ut än tidigare filmer?



3 Kommentarer till "Träning Jullan"

Olivia Skriver:

Hej Lina! Jag har lite frågor till dig.

Jag undrar vad det kostar att ha en häst försäkrad på den nivån OjOj är på? Och så undrar jag hur mycket han går ute i hagen och hur stor hage? Vissa tycker jag på den nivån knappt verkar ha dom ute i hagen och isåfall bara en liten sandhage. Är det så? Och vad har du för benskydd på hästarna i hagen?

Förlåt för många frågor, hihi. Du är så duktig på att rida!

Svar: Svarar i inlägg :)
Lina Dolk

2014-02-09 | 11:43:32
Alva Skriver:

Galoppen tycker jag har blivit mycket bättre! =) Traven är också fin, men det har den varit nästan hela tiden =)

Svar: Vad roligt att du tycker det. Ja det är galoppen vi behöver kämpa med :)
Lina Dolk

2014-02-09 | 11:45:24
Sofie Skriver:

Bra jobbat! tycker det är stor skillnad på galoppen, bytena ser ju jättefina ut :)

Svar: Vad roligt att du tycker det! Tack!
Lina Dolk

2014-02-09 | 13:05:03
Blogg/Hemsida: http://sofiesdressyr.horseworld.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0