Träningen idag

Oj oj oj, Emelie är hemma ifrån Holland igen och är riktigt hård gällande allting! Idag kunde jag inte ens få godkänt på friskritt på långtygel, utan hon var på mig in i minsta detalj haha.

Men jag gillar detta. Tufft och hårt och rätt = det ger resultat.

Jag måste sluta rida som att jag tävlar, jag gör liksom allting på lite halvfart, tar inte igenom ordentligt för att jag tycker det är bättre att satsa på en helt okej än att misslyckas. Vilket såklart är fel tänkt, träning är till för att utvecklas och då måste det får bli dåligt innan man gör det bättre med förändringar.

Jouleen måste utbildas och inte fortsätta som vanligt, vi ska höja oss i allting gällande form, gångarter, kvalité på rörelserna och min inverkan. Allt ska bli bättre och jag är verkligen redo att satsa stenhårt på det.

Ska träna imorgon med för Emelie innan tandläkarbesöket för Jouleen, vem vet då kanske vi kan skritta på långtygel ;)






0 Kommentarer till "Träningen idag"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0