Bästa tränarna

Att ha tränare som är ärliga och raka om vad dom tycker om hästar jag provrider är guldvärt. Det är så mycket som ska stämma och saker som utvärderas. Chris och Emelie är proffs på det och har ett skarpt öga, vilket gör att det är både ris och ros på Fröken X, det är inte lätt att hitta häst, men med dom på min sida är det större chans till att jag lyckas.
 
Haha ja de är stenhårda även om det inte syns på denna bild.. Och som jag sagt tidigare, alla hästmänniskor har en hund vid sin sida. (de har 3 dock)
 


1 Kommentarer till "Bästa tränarna"

Louise Skriver:

Hej! Jag har för mig att du skrev något inlägg om att du gärna ville ha ett stalltäcke från "Trust", och det finns en hemsida (utländsk men pålitlig enligt hon som har onlinebutiken Top Horse) som har de på rea :)

http://www.equiport.co.uk/products/horse/stable-and-turnout-rugs/tetris-stable-rug--medium-tr02/

http://www.equiport.co.uk/products/horse/stable-and-turnout-rugs/tetris-stable-rug--heavy-tr01/

Svar: Tack!!!!
Lina Dolk

2014-01-12 | 21:52:44





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0