Den finaste av dom alla

Frågor: Har några frågor, (som många andra ;)) 
Hu gör du när du blir sjuk och verkligen inte kan rida? Hjälper Elin dig mycket då? 

Du har ju så nycket bollar i luften hela tiden, ingen rast ingen ro. Blir du aldrig trött? Jag förstår ju att du älskar det du gör, men ibland kanske man bara vill ha en dag ledigt? 

Sen skulle det vara jätteroligt om du skrev lite mer om Oj oj, ridpassen och allt. Ser mest Jullan och E-type i bloggen nu! :) 

Sen måste jag även tillägga att du är min största förebild och du har en superbra blogg! 

Svar: hej!
som tur är så är jag väldigt sällan sjuk, utan om jag har dagar jag verkligen är krasslig så får hästarna longeras eller helt enkelt vila om inte Elin kan rida dom.
Vi har ju tur som är två i stallet så förhoppningsvis är någon av oss frisk när den andre är risig. Men vi hästfolk är ju tuffa, hästen först i alla lägen året runt:)


Hehe jo jag är trött, oftast somnar jag så fort jag sätter mig i soffan, men jag vill inget annat göra så även om det är tufft visa dagar så orkar man. Vi brukar se till att rida alla på morgonen eller sen eftermiddag just för att kunna vara ledig innan eller efter så man inte drar ut det över hela dagen.

Absolut ska det bli mer av Oj Oj, han är ju faktiskt hästen med bäst resultat i stallet så de andra bör känna sig lite i lä till honom. Svårt att hinna med att blogga om alla fyra bara. 

Vi sa det på tävling sist, att jag hade två fina hästar med mig på tävlingen men den bästa just nu står hemma. Den känslan är rätt bra. Tacksam över våra fina hästar <3 

Tack snälla för dina ord! Kram 




2 Kommentarer till "Den finaste av dom alla"

Alexandra Skriver:

Hej! Hur ser dina veckor ut? Vilka tider börjar och slutar skolan osv. Vad gör du på helgerna? Har du något tips för att hålla sig pigg när man har fullt upp med hästar och skola? Kram :)

Svar: Hej! Jag åker strax innan 8 nästan varje dag, och hemma 16.20 cirka. Det varierar lite =)
Lina Dolk

2014-01-30 | 22:40:30
Sanna Skriver:

Jag läste i ett av dina inlägg att du inte får allt på en räkmacka. Jag förstår att du kämpar på med dina hästar och lägger ner all tid och energi på dem. Men samtidigt så är ditt liv lyx. Hur skulle du vilja definiera ordet kämpa? Är det att ha mkt att göra och sova gott på nätterna ?

Svar: Svarat i inlägg
Lina Dolk

2014-01-30 | 22:42:06





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0