Hästar på Brolöten

Wisse
King-Co och Amanda
Briman
 


2 Kommentarer till "Hästar på Brolöten"

Cyber- life with autism and art Skriver:

Så himla vackra & söta hästar! :D

2014-01-06 | 11:05:15
Blogg/Hemsida: http://xcyberalienx.blogg.se
Rebecca Skriver:

Jag kikar alltid in på din hemsida från mobilen, men senaste veckan (varje dag flera ggr om dagen) kommer jag alltid automatiskt in på AppStore efter ca 3sekunder och den gällande reklamen högst upp på första sidan. Jag rör verkligen ingenting och ändå hoppar den till AppStore av någon konstig anledning. Och det är bara på din hemsida av alla jag är inne på som det händer. Varför? Det är galet irriterande...

Svar: oj, ingen aning! ska kolla med frida sm hjälper mig med bloggen om hon vet vad det kan beror på
Lina Dolk

2014-01-06 | 18:56:35





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0