Hästig lördag!

Åkte till Brolöten och hjälpte till med morgonfodringen idag, nu ska hästar ridas hela förmiddagen.

Jag tog med mig E-Type, ska rida igenom några rörelser på honom. Sen är det Fröken X som ska ridas också.

Idag har det kommit snö! Någon månad sent tycker tycker jag allt och hade lika gärna klarat mig utan ;)







5 Kommentarer till "Hästig lördag!"

Alva Skriver:

Håller med dig... Snön har liksom haft sin chans. Innan jul ville man ju ha snö men det kom ingen och nu när man tycker att vintern lika gärna kan vara utan snön så kommer den :/ Jaja, fint är det iaf! =)

2014-01-11 | 09:06:50
Julia Skriver:

Hej, jag undrar im hur du har broddarna på dina hästar,vet att du har skrivit att du har två broddar på varje sko pch inte fyra. Du undrar jag vilka hål su har dom i asså har du de hålen som sitter längst bak på skon eller två vid tån på skon? Hoppas du förstod frågan! Mvh julia

Svar: Hej! Vi valde att ha två broddar i på den öppna delen om du förstår :) funkar bra!
Lina Dolk

2014-01-11 | 09:12:27
Kristin Skriver:

Åh vilken fin häst! Kan inte du visa bilder ifrån hur ditt stall ser ut? Nyfiken :)

2014-01-11 | 09:24:47
Anonym Skriver:

Vilken snygging!

2014-01-11 | 09:40:12
Anonym Skriver:

Värrför kallar nu hene fröken x?

Svar: Respekt mot ägaren :)
Lina Dolk

2014-01-13 | 06:53:49





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0