Linnea och Indra är här

Min bästavän Linnea kom hit igår och hade även med sig sin ponny Indra!
Vi konditionstränade Indra och E-Type tillsammans, roligt att kunna göra det bästa man vet med sin bästavän:)


Linnea och Indra stannar till imorgon, idag ska vi träna för Elin sedan åker jag och Linnea med Oj Oj till Brolöten och hjälper till i stallet. 

Linnea och Indra







3 Kommentarer till "Linnea och Indra är här"

Isa Skriver:

Hej Lina! Jag har en ponny jag tävlar på la:p1 nivå. Ska debutera fei inledande inom kort. Köpte ny sadel för ca. 2 månader sedan och nu har den anpassat sig lite mer till honom och måste stoppas om. Sadeln är helt ojämn i bossorna och för ca. 1 månad sedan började han kännas jätte ojämn. Han puttar över mig till vänster, välter in på vänster skänkeln och vill inte ha en jn kontakt på vänster. Att rida i höger varv känns överlag lättare men en vänster öppna känns lättare då han "lurar" genom att bara ställa.... Sadeln ska stoppas om om 2 veckor. Jag ska gå timmen naprapat om 1 vecka och hästen masseras var 3:dje vecka. Vad kan jag göra för att få honommed liksidig?!! Rider med min hoppsadel nu som ligger bra.

Svar: svarar I inlägg
Lina Dolk

2014-01-05 | 09:19:56
Sofia Johansson Skriver:

Åh va mysigt ni har❤️
Hälsa Linnea o Indra från mig.
Gillar bilden starkt.. Mycket för att hon har Iors tävlingsgrejer hon fick av mig när Han gick bort❤️
Kramiz

2014-01-05 | 11:32:36
Blogg/Hemsida: http://soffiajohansson.blogg.se/
Annika Skriver:

Fin häst!

2014-01-05 | 15:47:51
Blogg/Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0