Målet med dagens tävling

Målet idag med tävlingen:

E-type- han har faktiskt känns väldigt bra senaste dagarna så jag tror vi sätter vår bästa ritt hittills på banan. Känns så just nu isf, men sedan kan ju allting hända. 

Jouleen- vi är långt ifrån klara, vilket man inte kan förvänta sig på denna korta tid heller. Det jag vill få ut idag är att se hur hon blir på tävling för att jag ska kunna matcha det i framtiden på ett bra vis. Vore skönt om vi klarade 62% kvalet men mer än så blir det nog inte idag då vi inte är redo ännu.

Jag- rider välplanerade vägar och ser till att hästarna får rätt förutsättningar för att prestera. Att jag inte blir stum inne på banan utan att jag faktiskt vågar rida mig igenom rörelserna. 

Nu ska hästarna ut i hagen några timmar, vi ska mocka och fixa stallet. Packa till tävlingen sedan får dessa två komma in igen för tillfixning genom att bli ryktade samt att knoppar ska sys.

"Kan man inte vinna kan man vara snygg" 
Fina är dom mina tävlingskompisar iaf :) 






6 Kommentarer till "Målet med dagens tävling"

Matilda Skriver:

Ska du ha kandar eller träns?

Svar: Kanadar är tanken, men tar med båda tränsen också.
Lina Dolk

2014-01-25 | 08:47:44
Kaffehörnan Skriver:

Lycka Till

2014-01-25 | 09:03:47
Blogg/Hemsida: http://www.kaffehornan.se
Matilda Skriver:

Okej lycka till! :)

2014-01-25 | 09:15:37
Ida Skriver:

Lycka till idag med din nya, fina, snygga häst hoppas att det går bra. Hur länge har ni haft E Type? Hur länge har du tränat för Emelie?

Svar: E-type köpte elin som 5 åring =) emelie var min första tränare när jag var 9, sedan har jag hängt där ;)
Lina Dolk

2014-01-25 | 10:22:05
Maja Skriver:

Lycka till!! :)

2014-01-25 | 11:01:04
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Emma Skriver:

Såg procenten, inte dåligt men vad hände? =) Kram

2014-01-25 | 14:37:05





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0