Mycket som sker

Det är väldigt mycket som händer på hästfronten just nu, vilket är jättekul! På fredag åker vi och hämtar hem en storhäst som jag ska ha över helgen för att provrida den ordentligt, lämnar den åter på söndag. SPÄNNANDE!
 
Sedan har jag fått förfrågan att tävla en ponny och träna den ibland, får se hur vi kan få ihop det hela..Sedan kommer en äldre stjärna jag har haft i stallet hit på en månadsträning också i februari.
 
Som sagt, man ska rida allt man kan för att bli bättre, och vi har fått väldigt bra träningsmöjligheter nu så jag kan rida dubbelt så mycket ;)
 
 
Planerar man och hjälps åt hinner man så mycket mer än vad man tror.
 
 
 


2 Kommentarer till "Mycket som sker"

Isabelle Skriver:

Hur hinner du med skolan och kompisar? :)

Svar: Svarat i inlägg :)
Lina Dolk

2014-01-08 | 14:21:14
Skriver:

Vad kul! Älskar din blogg och ett super stort pluss att du uppdaterar så ofta! :D

Svar: Vad roligt att få höra :)
Lina Dolk

2014-01-08 | 15:00:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0