nästa start

Nästa tävling blir i Eskilstuna,  den 4/2 alltså nästa tisdag, en kvällstävling. Sånt gillas när klubbarna lägger in!
Det blir msv c:2 igen, och jag är ute efter kval nummer 2 till msv b så jag hoppas vi sätter det direkt så är vi klara med det delmålet på Jouleen. E-type den rackaren ska få följa med också och då inte stanna i öppnan tack, domaren uppskattade inte det alls hehe.Min första 1 a i protokollet? Klarar mig utan det flera gånger om jag får bestämma.
 
Både E-type och Jouleen fick vila idag efter gårdagen, E-type vilar även imorgon medan Jouleen ska få sig en tur ut i skogen. Elin och jag rider Oj Oj och Jouleen ihop ut, hoppas det inte hinner bli för mörkt bara.
 
Emelie åker till Anky i Holland nu i veckan vilket betyder att jag får klara mig utan hennes hjälp tyvärr. Är såklart glad för emelies skull att hon återigen får komma till en av världens bästa tränare. Ska se till att boka några lektioner av Chris utöver att Elin hjälper mig.
 
På lördag kommer det vara träninsdag här i sparreholm, Elin håller i dressyren på förmiddagen och Sarali i hoppningen på eftermiddagen, finns några få platser kvar om någon vill vara med.
 Kontakta elin isf på [email protected] för info och prisuppgifter.
 
 
 


0 Kommentarer till "nästa start"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0