planering planering

I helgen
 
Fredag: Skola sedan Åka och rida Moas ponny Flippan på Finntorp, städa sadelkammaren och lägga iordning schabrak/lindor till morgondagens träning. Elin har lånat ut E-type till Ellen på lördag så hon kommer och känner på honom lite eftersom det är första gången hon ska rida honom :)
 
Lördag: Träningsdag tillsammans med ett helt gäng, börjar 09-15.30
08.00 Rida Jullan för Elin, Rida Maaike 10.00 (hopp-ponnyn som var här två veckor i träning om ni mins det?) 10.45 Rida ponnyn ifrån Stockholm, 13.30 Rida Oj Oj för Sarali markarbete/små hinder
 
Söndag: Träna Jullan och Oj Oj sedan packa allting klart för tisdagens tävling med E-type och Jullan, Msv c:2 i Eskilstuna.
Fira världens sötaste Alvin som fyllt 3 år :D
 
 


2 Kommentarer till "planering planering"

Cornelia Skriver:

Har några frågor, (som många andra ;))

Hu gör du när du blir sjuk och verkligen inte kan rida? Hjälper Elin dig mycket då?

Du har ju så nycket bollar i luften hela tiden, ingen rast ingen ro. Blir du aldrig trött? Jag förstår ju att du älskar det du gör, men ibland kanske man bara vill ha en dag ledigt?

Sen skulle det vara jätteroligt om du skrev lite mer om Oj oj, ridpassen och allt. Ser mest Jullan och E-type i bloggen nu! :)

Sen måste jag även tillägga att du är min största förebild och du har en superbra blogg!

Kram,
Cornelia


Svar: Svarat i inlägg :)
Lina Dolk

2014-01-30 | 20:49:37
Blogg/Hemsida: http://cornelias.horseworld.se
e Skriver:

vem är jullan

Svar: min häst Jouleen som kallas för Jullan
Lina Dolk

2014-01-31 | 19:56:46





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0