Programridning

Programridning idag för Gustaf Svalling på Jouleen. Ja jösses,jag har inte hunnit ridit igenom programmet på denna korta tid. Och man blir lite paff när allting kommer så fort på varandra och man hinner inte med. Jag vet inte ännu hur jag ska lotsa henne men men det kommer bli bra.

Men sen fick jag riktigt bra hjälp och tips hur jag ska göra så det var roligt. Gustaf är så posetiv till min ridning så man blir lite stolt varje gång man ridit för honom.

Jaja som sagt får bli som en träning på lördag så växer vi i varandra så småningom om. 

Finns kort film på instagram liinadolk sedan kommer det upp en film ikväll eller imorgon.

Emelie får hårdträna mig imorgon och på fredag så vi kan försöka genomföra programmet :) 





0 Kommentarer till "Programridning"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0