Samarbete

Fråga: Hej Lina! Jag har lite frågor. 
Hur mycket kunde Ojoj när du fick honom? Och hur gör man för att hitta samarbeten? Mejlar man till olika företag eller hur går det till? Och vad får du av dom och vad ger du dom eller vad man ska säga?

Din blogg är grym och så inspirerande :D
 
Svar: Hej!
 
Oj Oj kunde allting innan jag köpte honom, han hade gått med i Norska landslaget. Därmot gör han allting bätter nu med större rörelser och mer gångarter. Men visst fick jag honom som läromästare.
 
Jadu.. Maskincenter har vi handlat av sedan vi hade våra första schettisar hemma så vi har varit trogna kunder i alla år och Ellen som har hand om hästdelen började senare att sponsra mig. Kvalité Häst och Hund är nytt för i år och de tog kontakt med mig. Jag syns ju på rätt många tävlingar på både ponny och häst och har bloggen där jag kan visa upp saker så jag är ju lite reklampelare för dom, sedan tipsar jag såklart bara här i bloggen om det jag gillar så ni inte tror något annat. Sedan är det roligt att man får sponsorkontrakt då allting i denna hästvärld är så satans dyrt så alla bidrag gynnar absolut. Flens event och nöje ger mig 5000 kr i träning och började med det förra året, superroligt att ett företag går in och ger mig det.
 
Sedan är jag ett bra ansikte utåt tror jag då jag alltid månar om hästen och verkligen sliter för att kunna lyckas på tävlingsbanan. Det är ingen räkmacka här inte och då får folk upp ögona för en och vill vara med i satsningen.
 
 


1 Kommentarer till "Samarbete"

Anonym Skriver:

När tycker du man bör "sluta raka hästen för att inte förstöra sommarpälsen?

Svar: jag försöker att itne klippa dom efter januari!
Lina Dolk

2014-01-30 | 21:57:52





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0