tack ni!

Tack för all hjälp om råd om kandarfärg åt Jouleen. Det är delade meningar om det hela så det funkar med vilket som :D
 
Det hade varit så mycket lättare om jag hade en sadel som var Jouleens för då hade jag ju tagit kandarfärg efter sadelfärg, men just nu går hon med min svarta equipesadel och vi prövar även Elins bruna amerigosadel på henne, så där är vi ju inte heller klara haha. Jag har ju båda bruna och svarta stövlar, gahh. Ett sådannt litet problem som blir så stort i min lilla bubbla;)
 
Idag: Strax Brolöten med Jouleen, E-type ikväll efter skolan
Imorgon: Jouleen och E-type dressyrträning
Lördag: Rida ponnyn som jag ska träna/tävla på förmiddagen, träna Oj Oj och Tävla E-type och Jouleen på eftermiddagen
Söndag: Träna Oj Oj
 
Här är iaf kandaret vi spanat in, av märket Dyon, finns på Kavlite Häst och Hund i flen.
Rundsytt, lack och vitt foder.... snyggt!
 
 
 
 
 
 


4 Kommentarer till "tack ni!"

Madde Skriver:

Älskar de nya kandaren ifrån Dyon! Men verkar bara finnas i svart? Iaf där jag kollat..

Svar: ja de verkar bara finnas i svart.. typiskt!
Lina Dolk

2014-01-23 | 10:28:54
Blogg/Hemsida: http://holmqviststuteri.blogg.se
Amanda Skriver:

Super fint! men tänk bara på att jouleen har ganska mkt vitt i huvudet så kanske kan bli för mkt med vitfodrad nosgrimma oxå ;)

Svar: jag tror det är snyggt med vitt iaf, men ska fundera lite =))
Lina Dolk

2014-01-23 | 11:03:46
Johanna Skriver:

Har du kollat något på PS kandaren? Det hade jag absolut utan tvekan tagit :-)

Svar: ja jag har kollat lite grann, men itne fastnat helt..
Lina Dolk

2014-01-23 | 20:42:30
Ellen Skriver:

Älskar Dyon! Så sinnessjukt bra läder i de tränsen/kandaren!

Svar: Ja de verkar super. Synd att de bara finns i svart på de nya kandaren..
Lina Dolk

2014-01-23 | 22:22:29





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0