Tävling idag

Tävling idag, och det blir alltså första för år 2014! Mycket bra med tidiga tävlingar på året så man kommer igång igen. Att bli bra på att tävla handlar om att få rutin och trygghet. Och det får du genom att tävla ofta :P
 
Och man behöver inte vara så nojig över att allting ska vara perfekt och man vill kamma hem allting. (okej på Oj Oj känner jag så, men vi kan ju våra saker) På E-type idag kan det gå pangkaka eller bra, man vet inte. Han är inte säkerheten själv, utan ena dagen går han jättebra och allting flyter medans nästa dag så har vi lite annat för oss och knappt genomför en uppridning.
 
Mitt mål idag är att göra en bra framridning och sedan göra mitt bästa på banan, jag vill inte känna när jag skrittar ur att jag kunde gjort bättre, eller vi skulle lagt upp framridningen på annat vis. Utan bra förutsättningar sedan kan man inte göra mera än att träna ännu mer.
 
Vi passade på att tvätta E-type igår hos Sanna då hon har värme i stallet och ordnetligt med varmvatten. E-type trivdes som fisken i vattnet där höhö
 
 


3 Kommentarer till "Tävling idag"

Mia Skriver:

Lycka till :D Kul att komma igång så tidigt med tävlingarna :D

Svar: Tack ! Verkligen super :)
Lina Dolk

2014-01-15 | 15:28:56
Blogg/Hemsida: http://Mwdressage.se
Mia Skriver:

Lycka till :D Kul att komma igång så tidigt med tävlingarna :D

Svar: Tack! Verkligen superbra :)
Lina Dolk

2014-01-15 | 15:29:01
Blogg/Hemsida: http://Mwdressage.se
Fanny Skriver:

Jag håller tummarna för er =)

Svar: Tack!
Lina Dolk

2014-01-15 | 16:47:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0