Vilken färg till fuxar?

Fick frågan om vilka färger jag tycker passar fuxar. Och jag tycker inte att man ska begränsa sig utan köra på med det man tycker är snyggt. Däremot kan jag inte tro att rött och rosa passar så det låter jag bli.

Får pröva mig fram så kommer det ett inlägg med outfits på Jullan om någon vecka.





2 Kommentarer till "Vilken färg till fuxar?"

Molly:) Skriver:

Turkost,marinblått,svart,"silvrigt",beige,grått,mörkgrönt o vitt såklart;) du har verkligen superfina hästar! Du ger verkligen inspiration till mej!

Svar: Tack vad kul att höra :)
Lina Dolk

2014-01-24 | 21:10:26
emmi Skriver:

hej gud va fin hon är var har du köpt täcket.

Svar: Tack! Har köpt det på Kvalité häst och hund i Flen :)
Lina Dolk

2014-01-26 | 08:27:29





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0