Äter som en häst

Jullan äter som en häst höhö så vi car iväg och hämtade påfyllning inför resan.

Nu ska jag och Elin till Strömsholm för att se lite inspirerande dressyr med otroligt fina hästar samt duktiga ryttare. Synd att det är så få GP klassen bara. 


1 Kommentarer till "Äter som en häst"

Vendela Skriver:

Men åååå jag var där igår och ville verkligen träffa dig, kollade igenom alla klasser men insåg att du inte skulle tävla.
Du är verkligen en stor förebild för mig och det hade varit sjuktkul att få träffa dig. Visserligen hade jag nog skämt ut mig eftersom det är något jag är bra på ;P

Men hoppas att din dag blir trevlig på Strömsholm :)

Svar: Vilken otur!:) blir flera gånger säkert! Kram
Lina Dolk

2014-06-08 | 12:42:59





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0