Dag 2 strömsholm

Dag 2 Strömsholm
 
Valle: VI gjorde faktsikt en väldigt bra ritt, det var ett fint flyt och vi gjorde det vi skulle. Sedan går det ju alltid göra ännu bättre men jag var faktsikt nöjd när jag red ut på honom. Och vi gjorde sista kvalet till SM! Det är faktiskt en merit att ha kvalat både Oj Oj, Jouleen och Valle till det.
En väldigt fin 5e placering fick Valle och jag med oss hem!
 
Jouleen: Vad ska man säga? Hon är så fantastisk fin på framridningen och även inne på banan, men tyvärr så är det så mycket häst att rida ihop på banan när hon är såhär fin att minsta lilla så blir det missar. Ena sekunden känns det som"wow vilken häst jag sitter på" och nästa är det typ "hjälp det här nödlandar snart" Det var svårt för domarna att vara eniga idag då vi fick väldigt ojämna domarsiffror, glad över 67% med alla missar av domare C. Men klart jag blir ledsen när vi sumpar chansen när vi faktiskt kan ro hem fina poäng OM vi kan kontrollera oss. Och idag lyckades vi inte med det. Kul att många tycker att hon är så fin iaf! Och en sak är säkert, man vinner tillsammans med sin häst och man förlorar med sin häst. Idag torskade både jag och Jouleen lite.
 
 
 Kommer fina bilder ifrån Linnea senare.
 
Jag åkte faktiskt hem och sov direkt efter vi kom hem, jag var helt slut. Både huvudet och kroppen har fått tagit mycket de senaste dagarna.
 
Väntar nu på Alice så ska hon och jag konditionsträna hästarna ihop. Jullan går i gräshagen och har det bra.
 
 


2 Kommentarer till "Dag 2 strömsholm"

Sofi Skriver:

Kan inte du berätta lite om Linnea Swärd och hur nära vänner ni är och vad hon betyder för dig o höst och resultat och så vidare? Svara gärna i ett inlägg och ta gärna med resten av dina vänner 😙 grym blogg asså!

2014-06-06 | 19:59:04
Karolina / Team Enebäck Skriver:

Fina ni är!

Svar: Tack!:)
Lina Dolk

2014-06-07 | 23:56:37
Blogg/Hemsida: http://teameneback.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0