Debuterar küren

Stor miss i första galoppslutan sen lite små till. Ska bli kul att träna ihop oss mera! Vad tycker ni? Även introt kommer ändras till sjungandes Jouleen hann inte bli klart nu



5 Kommentarer till "Debuterar küren"

Anonym Skriver:

Fint!!!🙏 kan du inte lägga upp fler filmer när du tävlar . Speciellt ojoj 💗

2014-06-19 | 11:19:45
siri Skriver:

hittade en jättefin bild på er från strömsholm :)
http://rebeccatengstrom.blogg.se/2014/june/stromsholmstavlingarna-dressyr.html

Svar: Visst är den fin!:) fått den mejlad till mig :)
Lina Dolk

2014-06-19 | 17:36:42
Emma Skriver:

Din blogg är så bra👍 Det är så kul att få följa din resa. Toppenfin häst du har💗

Svar: Vad roligt att höra!:) kram
Lina Dolk

2014-06-19 | 19:28:23
Blogg/Hemsida: http://emmamalm.com
Filippa Skriver:

Med kommentarfältet där man kan för att komma till kommentarerna på en gång, var gjorde du den? Och var gjorde du din heather? Den är sååå sjukt fiiin!
Jag verkligen ÄLSKAR din blogg! Jag hittade den när jag såg en annons på hästnet på Oj Oj! Det första jag tänke var WOW! Han var sååå sjuuuukt fin!! Men tyvärr har jag C-ponny och ska börja med storhäst nästa år för mina ben är så långa och det suger!
Hoppas du kan svara mig så fort som möjligt det hade varit super kul! Du kan gå in och kolla min blogg, om du orkar har nämligen precis börjat blogga :)
Kram ;)

2014-07-29 | 08:39:50
Blogg/Hemsida: http://filippaaljungberg.bloggplatsen.se
Matilda Skriver:

Bra ridet och fina bakben! Kommer bara gå bättre och bättre!

2014-08-19 | 12:42:46





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0