Han är tillbaka

I måndags när jag red Oj Oj så började jag nästan gråta för att det kändes så dåligt. Min fina ponny kändes som en skrutt! Haha jösses. Elin fick påminna mig om att han faktiskt hade vilat i en vecka samt att han alltid behöver ridas igenom ordentligt innan han blir sagoponnyn på tävlingarna. 

Han är ju som sagt lite (host) tjock efter hans vila på gräset. Vilket även gjorde honom lite trött. Inte konstigt vem blir inte seg av att äta godis hela dagen och ligga i soffan?

Idag var hans sig lik igen. Framför skänkeln och fin i handen. Sjävklart inte i tävlingsformen ännu, men det kommer. Både jag och Oj Oj var glada efter passet! Att man får sådan panik för att det känns sämre efter vilan? Hehe. 




1 Kommentarer till "Han är tillbaka"

Annster Skriver:

Fin häst :)

2014-06-21 | 21:12:12
Blogg/Hemsida: http://annster.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0