Planerar

Eftersom jag och Elin åker iväg nästa vecka så måste det planeras här hemma med hästarna.

Jag rider på måndag innan jag åker sedan åker Rulle hem till Sanna igen hela veckan och etype åker redan imorgon till Alice och Emmy som tar hand om han i två veckor. Alla hästar måste få vara i centrum och det kommer etype få vara hos dom när vi är iväg. 

Gig kommer bästa Linnea rida, hon är ju en talang i hoppningen sagt av självaste Johan Spetz så det känns toppen att hon vill rida honom hemma hos oss. Blir bommar och lite små hinder eftersom han bara är 5 år är detännu viktigare med variation i träningen och bryta dressyrträningen lite. 

Gig har även detta flugtäcket igrån Bucas, det sägs ju att mindre insekter ska vara på dom då. Någon som vet om det funkar? Vi har försökt inspekterar det men vet inte om det är någon skillnad? Snygg är han iaf ;) 






8 Kommentarer till "Planerar"

Matilda Skriver:

Ojoj då?

Svar: Han ska mamma promenera med jag vill inte att någon rider honom
Lina Dolk

2014-06-02 | 17:49:37
Matilda Skriver:

Okej jag är bara nyfiken som vanligt :)

Svar: Det får man vara :)
Lina Dolk

2014-06-02 | 18:36:51
Matillda Skriver:

Du får gärna lägga upp packlistan för Tysklandsresan om du har tid skulle vara kul att se. :)

2014-06-02 | 19:17:17
Matillda Skriver:

Du får gärna lägga upp packlistan för Tysklandsresan om du har tid skulle vara kul att se. :)

Svar: Det ska jag ordna:)
Lina Dolk

2014-06-02 | 19:17:18
Frida Skriver:

Hvilken farge på Samshield-hjelmen venter du på? Og er din frakk samme farge som hjelmen?
Hva syns du om blå jakke/frakk + blå hjelm? Eller syns du det passer med svart hjelm til blå jakke/frakk?
Gratulerer med uttak til Hagen, spennende å følge dere! :-)

Svar: Hej! Jag har beställt den svarta samshield som är matt. Även lite stenar på!:) sedan har jag en svart Pikeur frack. Tack snälla!:)
Lina Dolk

2014-06-02 | 19:31:23
Fredrika Skriver:

Åh vilken mysig blogg!.jag tävlat själv också på internationell nivå men på ponny! Titta gärna in på min blogg😉

Svar: Vad roligt! Vad har du för bloggadress?
Lina Dolk

2014-06-02 | 21:24:29
Boel Skriver:

Jag köpte detta och huva till min ena förra året och han har aldrig förr varit så lugn eller lite biten, tror han hade ett bett på hela tiden och det var för halsen var nere i boxen.. Var så nöjd att jag köpte de två varianterna som kom i år, regn/flug och flugridtäcke.

Rekommenderar varmt detta till hästar som inte gillar flygfä!

Svar: Jaha vad kul att höra att det hjälper bättre. Får kanske investera det till mina med :)
Lina Dolk

2014-06-02 | 23:39:00
Filippa Skriver:

Haha vad fin gig är i sitt täcke! Han gillade inte det när vi tog på honom det hemma 😄 han verkar även må toppen 👍

Svar: han är snyggast i hagen med det på ;) Han mår jättebra! nöjd och glad!
Lina Dolk

2014-06-03 | 07:48:41





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0