"Shadowmatt version"

Min hjälm har jag verkligen väntat på, och jag tog tag i det i egna händer då det tog för lång tid att vänta på butiken att få hem den. Så på torsdag anländer min nya hjälm.
 
"Problemet" är att jag har väldigt stort huvud nämligen storlek 59, och i dessa hjälmar ställer man tydligen in skalet invändigt för att reglera storleken, så om den är för liten när den kommer så måste den åter till affären för att ändras om. Men nu håller vi tummarna!
 
Märke: Samshield "Shadowmatt version"
Färg: svart/silver med Swarowskistenar på
Pris: 3600 kr
Affär: http://www.marietorpridsport.se/
 


2 Kommentarer till ""Shadowmatt version""

Alice Carlsson Skriver:

Snyggaste hjälmen! Håller tummarna att den passar nu! :) <3

Svar: Hoppas!! <3
Lina Dolk

2014-06-03 | 18:00:31
Blogg/Hemsida: http://carlssondressyr.blogg.se
Linn Skriver:

Jag har också stor huvud. Har storlek large på "skalet" och 59 inuti. Sitter som ett smäck! :D

Svar: Okej, medium kommer till mig så måste nog byta skal! Men Sanna Nilsson kunde hjälpa mig med det. :) är du nöjd med din?
Lina Dolk

2014-06-03 | 23:00:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0