SM 2014

Idag öppnades anmälan till SM! Så jag anmälde Jouleen direkt sedan avvaktar vi med anmälan på Oj Oj då han är kvalad men han är ju till salu. (ny annons kommer ut snart)

Anmälan går ändå inte ut på ett tag så det är ingen brådskan att anmäla honom heller. Sedan ska vi se om Rulle kan kvala till 6års Ungponny som går samma helg, det vore kul att få med honom :) måste läsa på om det hela bara. 

Någon av mina läsare som ska delta på dressyr SM i år?:) 

Det blir mitt 5e SM år jag ställer upp i!
Första gången red jag på b-ponnyn Lilla Prim, sedan har jag tävlat Oj Oj 4 år, samt att Casanova gick Ungponny ett av åren också. Det blir däremot mitt första SM på storhäst.





11 Kommentarer till "SM 2014"

Alva Skriver:

Jag kommer förhoppningsvis dit! =) Om jag gör det så ska jag nog spana extra efter dig. Senast jag såg dig rida i verkliga livet var på DM när du red Oj Oj och det såg ju helt underbart ut, jag njöt av att titta när du red! Så det skulle ju vara jättekul att se dig och Jullan! =)

Svar: Vad roligt att du kommer dit:) och vd roligt att du gillade det du såg av mig och Oj Oj!:)
Lina Dolk

2014-06-16 | 18:12:51
Hanna Skriver:

Om jag har lite tur på nästkommande tävlingar så kommer jag också till SM. Är anmäld med min b-ponny :) Hoppas vi syns där, läste att du också skulle till gripen. Hoppas vi syns även där :) kram!

Svar: vad kul! hoppas du kommer med! kram
Lina Dolk

2014-06-16 | 20:16:54
Ellen Skriver:

Hoppas att mina kval räcker, isåfall syns vi där :) tävlar D-ponnyn Stackarps Pascal

Svar: Lycka till med dina kval!:)
Lina Dolk

2014-06-16 | 21:11:20
Linda Skriver:

Förlåt, nu blir jag förvirrad, var det inte SM du red nyss på Strömsholm? Eller var det bara för YR?

Svar: Det var bara YR som hade SM på Strömsholm vi har i augusti :)
Lina Dolk

2014-06-16 | 21:29:59
Anonym Skriver:

Vilka tror du tar medaljer i varje kategori? Jag tror att det kommer vara adrenalin och Indiana Joe först, men sen tror jag Märtha Nilsson på ronaldo. Dom hat blivit väldigt duktiga. Så vilka tror du?☺️

Svar: Ja jag tror också stenhårt på Linnea och Moa, tror inget kan stoppa dom :D Kanske kommer ett inlägg senare om vilka jag tror på när SM närmar sig
Lina Dolk

2014-06-17 | 08:50:55
Ida Ström Skriver:

Glömde skriva namn....

2014-06-17 | 08:51:40
Annster Skriver:

Fin bild :)

Svar: Tack :D
Lina Dolk

2014-06-17 | 21:03:31
Blogg/Hemsida: http://annster.se
Frida Skriver:

Vad roligt! Hoppas det går bra för er :)

Svar: Tack så mycket
Lina Dolk

2014-06-17 | 21:18:33
Blogg/Hemsida: http://fridapluppjakobsson.blogg.se/
corneliaeriksson.blogg.se Skriver:

Vad roligt med SM! Lycka till, hoppas det går bra för er :)

Svar: Tack snälla !
Lina Dolk

2014-06-17 | 21:31:59
Blogg/Hemsida: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Amanda [SPONTAN] Skriver:

Vad roligt med SM :)

Svar: Superkul!:)
Lina Dolk

2014-06-17 | 21:36:56
Blogg/Hemsida: http://spontan.blogg.se
Johanna Skriver:

Valle då? :)

Svar: Nej inte som det ser ut nu, han är ju ibte min :/
Lina Dolk

2014-06-19 | 14:45:52
Blogg/Hemsida: http://dressyrjohanna.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0