Stort tävlingsskåp

Fick frågan om mitt "drömköp" och det vore en trehästarslastbil med bra bodel. Det skulle underlätta enormt på tävlingar.. Men om jag ska vara realistisk med min dröm så önskar jag mig ett större tävlingsskåp, som är dubbelt.

Jag har mitt lilla skåp som används nästan dagligen till träningarna men ett större tävlingsskåp så man får plats med alla saker bättre och slipper en massa kassar och väskor utöver. Jag vet att det faktiskt finns en väldigt snäll herre som har planer på att bygga ett åt mig, vi får se hur det blir med den saken :)

Jag gillar ju även att ha ordning och reda och det är rätt svårt med massa saker i de här mindre skåpen på tävling. 

Mitt lilla skåp




1 Kommentarer till "Stort tävlingsskåp"

Vendela Skriver:

Ja jag tackar gud för mitt skåp (vill visserligen också ha större men men) tävlar i fälttävlan och har ofta med mig två hästar vilket betyder att det är fyra sadlar plus hur mycket packning som helst. Då är skåpet så himla bra verkligen något som gör min vardag lättare!

Svar: Ja skåpet underlättar verkligen. Men mycket vill ha mer heter det ju..;)
Lina Dolk

2014-06-02 | 15:06:47





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0