tidigt

En väldigt tidig morgon blev det då jag behövde rida Rulle, Gig och Oj Oj innan jag nu anländer till Brolöten med Jouleen för att träna samt hjälpa till i stallet.
 
Alla tre red jag ut på och jobbade med deras condition då faktiskt alla brister i det. Men det är en lätt och rolig sak att jobba med! Glada hästar var det.
 
Många undrar säkert hur jag hinner med en massa blogginlägg = tidsinställda samt mobilinlägg! Därav brister kvaliten lite i inläggen då det går lite snabbt.
 
Därför undrar jag om ni har något önskeinlägg ni vill att jag ska skriva om?
 
 


4 Kommentarer till "tidigt"

Rebecka Skriver:

Det är väldigt roligt att följa din blogg, är imponerad över att du har så bra koll på allt kring hästar med tanke på att du är så ung!
Jag skulle jättegärna vilja läsa mer tips (i detalj) om dressyrövningar du brukar göra vid olika "problem" med hästen. T.ex. häst som svarar dåligt för skänkel, häst som är pigg, hur tränar man in bra halter från galopp, stela hästar..... Ja listan kan ju göras ungefär hur lång som helst och måste inte vara just de här exemplen. Tycker det är lärorikt att höra hur andra gör då man själv lätt fastnar i samma övningar.
Lycka till i sommar med alla tävlingar!!!!!

Svar: Tack för tips och lyckoönskning! KRAM
Lina Dolk

2014-06-01 | 11:51:40
Amanda Skriver:

Jag skulle gärna läsa mer om vad du tycker för utrustning som är finast, både hemma och på tävling , typ vilka skydd/lindor som du tkr om, hjälmar, schabrak, träns, och om du har något dröminköp som du vill köpa,
Btw din blogg äger lika mkt som du!!!

Svar: tack för tips, skriver några inlägg om utrusning jag gillar. TACK!
Lina Dolk

2014-06-01 | 12:58:03
Matillda Skriver:

När du tar emot hästar i träning tar du samma pris oavsett utbildningsnivå?

Svar: Ja vi tar samma ersättning för alla!=)
Lina Dolk

2014-06-01 | 17:16:13
katarina Skriver:

Hej! Undrar om du vet några bra hagskydd, hon häst gjorde nyligen illa så hon fick sy, kom då fram till att hon behöver lindas in i bubbelplast ;) skämt och sido... Hon är väldigt klantig har har ständigt nya sår.

Svar: Vet inte egentligen vilka skydd som är st på sommaren, det gäller att hitta några med ventilation på något vis. Letar själv efter ett par lätta och luftiga till Jullan..
Lina Dolk

2014-06-02 | 11:54:32





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0