68% och SM kval

Bilder från idag som Lisa fotade åt mig, tack :D

Emelie har full koll  på minsta steg vi tar, vi använder oss av headset vilket är super!

Lite puts av elin samt snack med Emelie

Fina öppna



Härlig sluta, vi har precis lärt oss dom ;)

Rakt byte

Snack igen, Emelie är väldigt bra att ha med på framridningen



Fin form!




Haha nöjda :D

Denna häst har jag haft i   exakt 2 månader i min ägo, vi trodde att nästa år är hon redo för nationellaklasser att fajtas. Men vi passar verkligen tillsammans och det är så roligt att rida henne jämt. Jag älskar Jouleen!


Täcke ifrån Dyon, snyggt!! 


2 Kommentarer till "68% och SM kval"

Ellen Skriver:

Grattis Lina!
Jätteroligt att du gör så fina framsteg på Jouleen! Hennes galopp har utvecklats jättemycket sedan du fick henne, roligt att se hur en gångart kan förändras med rätt träning. :) Du är värd all framgång som sliter och kämpar! Heja :)

Svar: Hej! Tack snälla. Ja vi är helt imponerade över hennes fina utveckling, verkligen jätteroligt! Kram
Lina Dolk

2014-03-22 | 14:40:45
emily Skriver:

Jättefin häst! Vad är det för headset ni använder?

2014-05-08 | 13:31:14
Blogg/Hemsida: http://teamtoyra.se/livetmedhobbit





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0