En morgon på Brolöten

Torsdag= morgonen på Brolöten
Började med att jogga Emelies bamsehäst Wisse. Jag ska jogga han nu  när Emelie är iväg. Gick faktiskt bra! :D 

Sedan var det Valles tur, han är bra han. Bättre läromästare får man leta länge efter. Han lär mig hur det ska kännas när jag gör rätt.


Sadlar Wisse, får stå på tå för att nå!


Haha sjukt stor är Wisse!



Skrittmaskinen- här skrittas hästarna fram och av ordentligt innan och efter ridningen.


Ridhuset 






Stallet.

Runt om Brolöten

Nu är jag påväg hem, ska göra mig klar för skolan sedan ska jag rida Oj Oj, Jullan och Pippin ikväll. 


6 Kommentarer till "En morgon på Brolöten"

Hanna Skriver:

Är OjOj såld annonsen är ju borta? :(

Svar: Nej han är kvar hemma :) annonsen ska uppdateras bara.
Lina Dolk

2014-03-13 | 10:17:18
Ida Skriver:

Så fint där är på Brolöten. Hur många hästar har dom plats till där? Hur många har dom själva?

Svar: Ja jättefint! Det är cirka 20 boxar på Brolöten!
Lina Dolk

2014-03-13 | 10:34:33
Bus Skriver:

Vem är fuxen?

Svar: Cadish! :)
Lina Dolk

2014-03-13 | 12:52:25
Thea Lindell Skriver:

Gud vilken söt häst!

Svar: jaa=)
Lina Dolk

2014-03-15 | 11:36:36
Blogg/Hemsida: http://www.theasnya.blogg.se/
Petra Skriver:

Härliga bilder :)

Svar: tack! med mobilkameran ;)
Lina Dolk

2014-03-15 | 11:44:22
Blogg/Hemsida: http://demonornot.blogg.se
Jennifer Skriver:

Vilken bamse! Så söt! Ha en fin lördag! :)

Svar: haha ja helt enorm. Ha en bra kväll!=)
Lina Dolk

2014-03-15 | 12:04:55
Blogg/Hemsida: http://peelmybanana.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0