Frälst

Invigde mina nya ridbyxor ifrån Pikeur idag. Och ja, jag fortsätter att hylla dessa byxor. Sitter som en smäck och de känns som ett andra skinn.

Jag har alltid helskodda ridbyxor, tycker jag får bäst grepp med dom. 

Och som ni säkert märkt är det enfärgade byxor jag alltid använder.
Köpta på Kvalite Häst och Hund





3 Kommentarer till "Frälst"

Kim Skriver:

Tack för en mkt bra blogg! Jag tittade lite på vad Jouleen har haft för resultat innan du köpte henne och jag måste säga att jag verkligen är imponerad över vilka resultat du fått med henne! Du måste verkligen lyft hästen en nivå till👍 Jag såg att hon hade fått ett föl också. Vet du ngt om det fölet? Måste vara roligt att ha ett sånt fint sto som du har. Tänk vilka fina föl hon kan lämna efter er tävlingskarriär är avslutad😊

Svar: Hej! tack! Ja vi passar verkligen ihop och det har gått mycket framåt vilket är superkul! Carina som jag köpte Jouleen av har fölet kvar, tror den var 6år nu! Ska bli roligt att se den på banan :) kram
Lina Dolk

2014-03-27 | 02:02:41
Julia Skriver:

vad kallas den färgen? :)

Svar: oj, vet inte. grå?;) nyansen vet jag inte..
Lina Dolk

2014-03-27 | 05:55:59
Maria Skriver:

Tack för en trevlig och bra blogg! Vad heter modellen på ridbyxorna? Jag kanske ska testa Pikeur nästa gång det är dags att köpa ny?! Bra med tips från personer som rider mycket och har hunnit testa en del.

Svar: Tack! Felina heter modellen =) kram
Lina Dolk

2014-03-27 | 13:13:58





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0