Fredag!

Idag blir det  att rida Oj Oj, jag tror att jag och Elin ska ut och galoppera han och E-type ordentligt. Sedan ska jag till Brolöten och träna Texas och sen hem igen och rida ut på Pippin.

Emelie ska åka iväg igen på träning och tävling i Holland och Danmark, så jag ska träna lite mer intensivt denna vecka med Jouleen eftersom jag blir utan min tränare i 3 veckor. Tur jag och Elin har varandra.




3 Kommentarer till "Fredag!"

Frida Skriver:

Hei! Kunne du vise meg hvordan du gjør med fletten du bruker når du konkurrerer?
Jeg skal ri et stevne i morgen og trenger et tips. Fungerer ikke så bra med donut i håret mitt. :-)
Frida

2014-03-07 | 10:21:13
Frida Skriver:

Hei! Kunne du vise meg hvordan du gjør med fletten du bruker når du konkurrerer?
Jeg skal ri et stevne i morgen og trenger et tips. Fungerer ikke så bra med donut i håret mitt. :-)
Frida

Svar: Ligger uppe nu :)
Lina Dolk

2014-03-07 | 10:21:13
Ida Skriver:

Hej Lina !!

Hur många ponnier har ni utbildat själva och tävlat? Hur många olika tränare har du haft? Började du på ridskola när ditt ridande startade? Hur många olika ridklubbar har du tävlat för? Har du bara tävlat dressyr eller har du tävlat hoppning också?

Svar: Svarar i inlägg
Lina Dolk

2014-03-07 | 15:57:36





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0