Fullt ös medvetslös...

...lite så kändes det på specialidrotten imorse. Började med att springa coopertest, då man ska springa 15 varv (3 km) på så bra tid som möjligt. Jag sprang på 13:12, helt okej tid men mitt mål innan sommarn är under 13 min. Efter det körde vi ett högintensivt crossfit pass, jag var helt slutkörd så att tillochmed frukosten kom upp..
Då satt det fint med en lång dusch och sedan en rejäl lunch! Var ganska glad att em passet var teori.

Hann med tidiga bussen hem så är hemma ca halv 5, då ska jag tillbringa tid i stallet sedan plugga lite!







4 Kommentarer till "Fullt ös medvetslös..."

G I N A ~ Skriver:

grym bild :D

Svar: TACK!
Lina Dolk

2014-03-10 | 16:14:36
Blogg/Hemsida: http://kissen.se
Anonym Skriver:

Vad går du på gymnasium?

Svar: Eskilstuna på JB
Lina Dolk

2014-03-10 | 17:07:14
Johanna Skriver:

Hej lina! Jag är en satsande ponnyryttare, o jag och min ponny har som mål i år att kvala till sm. Det går hur bra som helst på träning men på tävling funkar de inte helt. Har du några bra tips att bli bättre på att tävla o rida program? Tacksam för svar.
Btw, älskar din blogg!

Svar: Åk iväg på programridningar och ta det på allvar precis som du gör på tävling och våga verkligen rida igenom problemet. Hoppas det släpper för er även på tävling!
Lina Dolk

2014-03-10 | 18:49:33
Mela Skriver:

Hej lina! Tack för en super blogg och rolig läsning om dig och dina ponnys! Eftersom du tävlar på en nivån du gör så hoppas jag du har lite tips till mig. Jo jag har precis blitt medryttare en häst som jag ska starta div 1 lag (L:a1 nivå) nu till våren med. Och jag har ett stort problem och inte bara ett.. Jo jag har alltid haft hästar som hänger i handen men inte denna. Han är suuuper lätt i munnen och jag får inget stöd, hur gör jag?när jag har lätt för att bli stark när tyglarna är lagoma och när jag känner jatt jag blir stark tappat är jag tyglarna.. Sen har jag ett till problem. Han är skänkeldöd och seg... Hur gör jag? Svara gärna i ett inlägg

Svar: svarar I inlägg!
Lina Dolk

2014-03-11 | 23:11:37





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0