Knoppar

Vet att många frågar om mina knoppar, och nu syr jag ju, vilket är mycket lättare än många tror.

Jag börjar med att dela upp manen


Sedan flätar jag, det gäller att dra åt ordentligt, och att jag snurrar uå den sista biten

Efter det är det bara att rulla upp dom


Har även alltid pannknopp på vilken häst jag än tävlar, stilrena och snyggast enligt mig :)
Gör en inbakad och rulla upp med knoppsnodden. (Den syr jag ej) 



Jag har få knoppar som ni ser, tycker mer om större knoppar än små. 


Jag har en film på min videofyme konto liinadolk där ni ser exakt hur jag gör när jag syr! 

Svansen tvättar jag alltid kvällen innan, har i massor med pålagans och flätar sedan med inbakadfläta högst upp, och sedan fiskbensfläta på resten för att få denna fluffiga och stora svans






2 Kommentarer till "Knoppar"

Michaela - TEAM MINA Skriver:

Haha du är nog den enda jag sett hittills som faktiskt har färre knoppar än vad jag har!
Go big or go home, stora knoppar ska det definitivt vara i dressyren!

Svar: Haha ja mycket snyggare med få och stora :)
Lina Dolk

2014-03-31 | 22:07:36
Blogg/Hemsida: http://teammina.blogg.se
Cornelia Skriver:

Jättefina:)

Svar: tack! =D
Lina Dolk

2014-04-03 | 08:11:49
Blogg/Hemsida: http://drezzyrryttaren.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0